🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شروع خالقیت

(ثبت: 250867) شهریور 16, 1401 

آتش کشیده بر تن شب های تار من
چَشمی ستوده همره من در کنار من

روشن شده نگاه من اندر نگاه او
همچون شروع خالقیت از غبار من

رضوان کشیده تا ابدالدهر ماجرا
بر جویبار دوزخ پر انتظار من

مرکب به مرکب از پی او من دوم دوان
در قافله عجب که نباشد نگار من

من کرده ام حرام نگاهی به غیر تو
آیا بود که گوشه ی چشمی به کار من؟

✒ امیرحسین زیوری برازنده

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 16, 1401

    درود بر شما
    💐💐🙏💐💐

  2. سیاوش آزاد

    شهریور 16, 1401

    سلام

    مرکب به مرکب از پی او من دوم دوان
    در قافله عجب که نباشد نگار من

  3. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1401

    سلام

    خیر مقدم 🌹

    در پناه خدا🌿🌹🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا