🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیدایی پنهان تو

(ثبت: 250220) مرداد 27, 1401 

 

آنگاه که پیدایی پنهان تو دیدند
هر لحظه ملائک به رخت سجده کشیدند

صدها گل پرپر شده در دامن این خاک
با شمع طلب حسرت پروانه چشیدند

هرگاه که تن جامه درید از گره ی عشق
پیمانه ی می بر سر این خاک خمیدند

در سایه ی پرنور دمادم شده ز آتش
لوحی ز تو و عشق تو و نام تنیدند

رامت نشد آخر دل دیوانه ی سرمست
فرجام ، نفس در همه آفاق دمیدند

 

✒ امیرحسین زیوری برازنده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. یک دوست

    مرداد 27, 1401

    آنگاه که پیدایی پنهان تو دیدند
    هر لحظه ملائک ز رخت بوسه بچیدند

    صدها گل پرپر شده در دامن این خاک
    با شمع طلب حسرت پروانه کشیدند

    هرگاه که تن جامه درید از پی دلدار
    جانان جهان در ره آن ماه خمیدند

    بر ساحت پرنور تو ای گوهر خورشید
    مردان خدا شاد چه مستانه دویدند

    بر آن دل دیوانه ی عاشق شده دیدم
    روح نفسِ بوسه ی مستانه دمیدند

  2. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1401

    سلام

    خیرمقدم 🌹🌹🌹

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 27, 1401

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    منتظر سروده های دیگر شما هستم
    موفق باشید
    🙏🌹🌹🌹🌹

  4. زهرا آهن

    مرداد 28, 1401

    هرگاه که تن جامه درید از گره ی عشق
    پیمانه ی می بر سر این خاک خمیدند

    درودها🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا