🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرای زن….

(ثبت: 220271) دی 9, 1398 
شعرای زن….

 

کیستی تو، چیستی
حیران کنی گر عالمی…
فارغ از تو زندگانی نیست
گوری در فنا..
حال آدم چون شود
در صورت نیک زنی
سرزنش ها گرببیند
خار در چشم و غمی….
نیگ بنگر،
این زن”از شعرش کنون
حکمتی زاده به فردا…
نیست افسون و جنون!
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. هرچندشایدنتوانستم حق شاعرای زن رو ادا کنم
    هدف وروی سخنم باکسانیست که به هر طریقی
    وجود شاعران زن را انکار یاحتی شعرشان را به
    قهقرا می برند… هرچند مجالی نیست
    اما درهمین موقعیت ازدست اندرکاران شعرزنان
    درخواست توجه بیشتر دارم… م. مهتاب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا