🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر:شماره 101

(ثبت: 218294) آذر 3, 1398 

بازندگان دنیا

آدم های بدی نبودند ،

تنها نتوانستند

دروغ را ،

به خوبی بیاموزند.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد کریمی عزیز

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌈

    گر پلیدی های دنیا برملا
    همنشین با بد همان خوبان دلا

    بشنوی گویم برایت پند خویش
    بر حذر از حُبِّ دنیا هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    03 / 09 / 1398

    🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا