🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر:شماره103

(ثبت: 218328) آذر 4, 1398 

تمام شهر
شاعر می شود ،
وقتی من
زیر پلک های عاشقت
پرسه میزنم.

ابوالقاسم کریمی فرزند زمین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد کریمی ارجمند

    دلنشین

    تقدیمی : 🌸

    می زنم گر پرسه ای در گوشه شهر
    تلخ باشد ، واقعیت همچو زهر

    بُعد و قُربی را نگاهی در زمین
    چهره ها بینم پریشان حال دهر

    ولی اله بایبوردی

    04 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا