🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر:شماره128

(ثبت: 248825) تیر 6, 1401 

 

خزان بر باغ افکارم خزیده
تمام تار و پودم را دریده
چرا نقاش تقدیر دو عالم
مرا در حال غم خوردن کشیده؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 6, 1401

    سلام درود بر آن نقاش ماهر
    غم نیز بی حکمت نیست فرمود
    سَاعَاتُ الْهُمُومِ سَاعَاتُ الْکفَّارَات

  2. درود بر شما
    اگرچه تلخ
    ولی خیلی زیباست
    قلمتان سبز🍃🍃

  3. فریبا نوری

    تیر 7, 1401

    درود.
    شعر زیبایی است و معصومیت پرسش پایانی زیبا تر و گیراتر 🌷👏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا