🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرهای کوتاه (13) از صدرالدین انصاری زاده

(ثبت: 233265) آبان 16, 1399 

1

رهبر ارکستر چوب هایش را تکان می داد
و نوازندگان پلیور
در هم بافته می شدند

2

پروانه با وسواس تقارن می میرد
امروز هم بارها
نقش بال هایش را روی هم گذاشت

3

نیمکت هایش رو به ابد صف کشیده اند
اتوبوسی که سال هاست
پارک شده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    🌹🌹🌹

  2. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    کوتاه های زیبائی را از قلم شما خواندم
    شعر آخری خیلی زیبا تر از بقیه بود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • باز هم از خوانش لطیف شما سپاس گزار ام
      روزگارتان در امتداد سعادت باد
      🌹🌹🌹🌹🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا