🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرهای کوتاه (4) از صدرالدین انصاری زاده

(ثبت: 224541) فروردین 9, 1399 

 

1

چهل و یک سال است که بر خطوط سیمانی آجرها مطالعه می کنم
این خط فقط از یک حرف تشکیل شده
یک حرف

2

«زیگ» و «زاگ»
نام عاشق و معشوقی قدیمی است
که تا زنده ایم
برای مانیتور بیمارستان تعریف می کنیم

3

بستر متناسب با شعرهای منعطف
با امکان پرواز کوتاه
دستمال کاغذی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    .درود بر شما
    ◇◇◇◇◇
    قلم استوارتان مانا
    و سلامتی بر قرار

    ○○○○
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸

    • صدرالدین انصاری زاده

      فروردین 11, 1399

      سلامت و پیروز و کامیاب و پرفروغ باشید.
      سپاس فراوان از لطف شما
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    با سلام و خیر مقدم

    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران
    در پناه خدا🙏

  3. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    ضربان قلب من
    برای تو
    بسان
    کوبیدن
    آب
    در هاون است
    خیلی عالی بود دوست ادیبم لذت بردم 🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا