🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعری در قالب سروش

(ثبت: 7127) آبان 26, 1397 

صاعقه، چشم بر زمین می دوخت/

چشمکی زد. تمامِ جنگل سوخت/

عشق، آتش در این میان افروخت/

با دلِ کوچکی چه خواهد کرد؟//

نظرها 12 
  1. Z .M

    آبان 27, 1397

    درود برشما بزرگوار

    بسیار زیبا و عاااالی

    دستمریزاد

    در پناه حق

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 27, 1397

    درود بر شما

    دلنشین و زیباست

    ولی بعید میدونم قالب شعرتون بحر طویل باشه

  3. بسیار عالی است، كاری نکرد صاعقه آن سان که عشق کرد

    او سوخت جنگلی و جهانی بسوخت این. 

  4. درود  بر شماودستمریزاد   

  5. درود جناب رضا پور عزیز

    دوبیتی زیباییست

     آفرین

  6. علی رفیعی

    آبان 28, 1397

    سلام و درود استاد رضاپور عزیز

    بسیار زیبا بود

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا