🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر تیغ تیز طوفان

(ثبت: 6757) مهر 7, 1397 
شعر تیغ تیز طوفان

شبی در پنجه ی سرد زمستان
لب دیوار قربانگاه زندان
به زیر سایه ای مبهم تر از غم
گلی دیدم ، اسیر تیغ طوفان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما

    زیباست

    قلمتان سبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا