🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر دل دریایی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 6721) مهر 1, 1397 
شعر دل دریایی/ابوالقاسم کریمی

اگه دشمن به دستانش تفنگه
دل دریایی ما مرد جنگه
قسم بر قامت سرو شکسته
در و دیوار زندان هم قشنگه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما

    و قلمتان

  2. طارق خراسانی

    مهر 1, 1397

    سلام و درود 

    عااااالی ست 

    آفرین بر شما

    در پناه خدا 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا