🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254786) دی 22, 1401 

 

هوا تاریک و من دلتنگ و خسته
غمی سنگین به چشمانم نشسته

اگر قلب شکسته می خری تو
خداوندا دل من هم شکسته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 22, 1401

    سلام
    أنا عند المنكسرة قلوبهم لأجلى

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا