🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر: شماره 104

(ثبت: 218409) آذر 6, 1398 

آنان هبوط کردند
تا تو
به آغوشم
سقوط کنی

و این بهترین
اتفاق زمین است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. درودها

    استاد ارجمند

    تقدیمی : 🌈

    گر هبوطی شد به آغوشی سقوط
    رویدادی رخ حوادث با هبوط

    آدمی حوّا ببین حالا دلا
    سیر خطی جلوه گر با هر خطوط

    ولی اله بایبوردی

    06 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا