🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 113

(ثبت: 219477) آذر 25, 1398 
شعر : شماره 113

پهلو گرفته است

کَشتی ایمانم

در بندر شک

***یا***

پهلو گرفته است

در بندر شک

کَشتی ایمانم

____________

ابوالقاسم کریمی – فرزندزمین

تهران – ورامین

یکشنبه 24 آذر 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    درود بزرگوار
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا