🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 118

(ثبت: 222417) بهمن 25, 1398 

 

تنهایی،
مرد بدهکاریست
با جیب های خالی
***

 

ابوالقاسم کریمی، تهران_ورامین
پنج شنبه – ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 25, 1398

    🌿🌺🌸🌿🌺🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    بهمن 25, 1398

    سلام

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    لا یموتی ، قُوت دارم گر فنا
    خالی از عیبی خدایی را ثنا

    گر چه خالی جیب ایامی گذر
    حقِّ ناسی را رعایت ،هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    25 / 11 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا