🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر شماره117/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 222198) بهمن 21, 1398 

 

نردبانی هستم متوسط
که غم ، هر روز
از شانه ام بالا میرود
و نامش را با تیغ
بر بازویم
حک میکند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 21, 1398

    حک غم با تیغ بر بازو

    سلام و درود

    استاد کریمی ارجمند

    سپاس

    تقدیمی : 🌿

    نردبانی فرض کن مایی منی
    یاد آن روزی کنی افتادنی

    بار مسئولیّتی را گر یدک
    در جهانی می کشی دنیا دنی

    ولی اله بایبوردی

    21 / 11 / 1398

    💐🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا