🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر فقر

(ثبت: 6590) شهریور 15, 1397 

برگ خُشکی ولگردم
در پنجه ی نسیمی سرد
نسیم سردی که
از سمت خانه ی زنی هرزه می آید
زن هرزه ای که هرشب
تن برهنه اش را
به فقر می فروشد
و بازی کهنه ی زندگی را
با مرگ غمناک خویش ، به پایان می سپارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    شهریور 17, 1397

    درود بر شما

  2. منصور شاهنگیان

    شهریور 17, 1397

    درود بر شما 

    و کلام شما …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا