🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر مرگ خاموش/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 210528) خرداد 16, 1398 

زمین , بی سایه و خاموش و تب دار

بشر در مَنجلاب ترس و کشتار

جُنون, پا در رکاب اسب کینه

می تازد, بر تن و روح ِ ستمکار

ابوالقاسم کریمی

چهارشنبه 15 – خرداد – 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 16, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیبا
    دلمریزاد

    در مصرع پایانی می تازد اگر بشود بتازد آهنگ شعر زیباتر خواد شد .

    زمین , بی سایه و خاموش و تب دار

    بشر در مَنجلاب ترس و کشتار

    جُنون, پا در رکاب اسب کینه

    بتازد, بر تن و روح ِ ستمکار

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏👏🌿

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 17, 1398

    خوب است بشرط اعمال نظر حضرت خراسانی❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا