🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر: نوحه گر / ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 212572) مرداد 7, 1398 
شعر: نوحه گر / ابوالقاسم کریمی

میان سیل غم ها نوحه گر ، من
درون قلب دشمن بی سپر ، من

گلی در باغ عیش و عشوه ها تو
درخت سرو در مشت ِ تبر ، من

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 7, 1398

    زیبا ست

    درود بر شما جناب کریمی عزیز
    💐👏👏

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 7, 1398

    سلام و درودا

    استاد ارجمند جناب کریمی عزیز

    خیلی زیبا با ریتم مفاعیلن مفاعیلن فعولن

    دستمریزاد

    تقدیمی :🌿

    راه را پیدا کنی ،محزون چرا
    در میان راهی هزاران گر بلا

    با امیدی ،راه را ،پیمودنی
    باطنی داری توکل بر خدا

    ولی اله بایبوردی

    10 / 10 / 1397

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  3. طارق خراسانی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود

    الهی غمی در دل راه نیابد
    سرو زیبای مان همیشه سبز و ایستاده باد

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

  4. علی معصومی

    مرداد 8, 1398

    🌿👏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا