🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودکانه روز پدر ( تقدیم به فرزندان عزیز شهدا )

(ثبت: 267260) بهمن 3, 1402 
شعر کودکانه روز پدر ( تقدیم به فرزندان عزیز شهدا )

شعر روز پدر

« تقدیم به فرزندانِ عزیزِ شهدا »

تو سختی های دنیا مهربونم
همیشه بودی و هستی تو یارم

منم بعد از خداوندِ دو عالَم
فقط اسمِ تو رو بر لب میارم

حجابم رو رعایت می‌کنم تا
بِشی خوشحال از اینکه با وَقارَم

می‌خونم دَرسَم و با این اُمید که
تو باشی شادِمان ، زیبا نِگارم

یه وقتایی دلم میگیره بابا
می خوام باشی فقط تو در کنارم

غم و غُصّه زمستون بوده اما
نگاهِ گرمِ تو بوده بَهارم

من این شَبها با دلتنگی می جَنگم
تویی دلگرمیِ شب‌ های تارَم

همه میگَن که فرزندِ شهیدم
برای من شده این افتخارم

تو رفتی تا بِجَنگی واسه این خاک
حالا من شاهدِ این اقتدارم

برای دیدنت بعد از شهادت
دارم من لحظه ها رو می‌شمارم

بِهِت سَر میزنم با دسته ی گل
بِمون پنجشنبه شب چشم انتظارم

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام و درود جناب قاسمی عزیز

    دست و قلمت را برای آفرینش این چهارپاره زیبا که روشن به نور معرفت می باشد از راهی دور می بوسم.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علیرضا قاسمی

      بهمن 3, 1402

      سپاسگزارم از لطف شما استاد عزیز و گرانقدرم ، ان شاءالله پیروز و سربلند باشید ، بنده هم به عنوان فرزند کوچک شما دستان پر مهرتان را می‌بوسم و روز پدر را به شما تبریک عرض میکنم🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا