🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر گرفتار غم عشق/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 6797) مهر 13, 1397 
شعر گرفتار غم عشق/ابوالقاسم کریمی

گرفتار ِ شب ِ پایان عشقم
هوا سرد است و من عریان عشقم
هوا سرد است و من در مسلخ غم
کنار جوی خون ، گریان عشقم
…………………………………..
ابوالقاسم کریمی فرزندزمین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    مهر 14, 1397

    زیبا بود

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 15, 1397

    درود بر شما

    زیباست

    قلمتان سبز

  3. آفرین، کوتاه و بسنده.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا