🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شلیک آخر

(ثبت: 267778) اسفند 11, 1402 

 

گلوله آخر
و شقیقه ام
که در نبض غوطه ور است
شلیک ناتمام ماند
شاعر در شعر آخرش
جان سپرده بود

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 11, 1402

    درود بر شما بانو
    مثل مابقی کارهایتان عالیست.
    سپاس از به اشتراک گذاری آثار زیبایتان
    بدرخشید چون همیشه👌👌👌👏👏👏💐💐💐

    • شیدا شهبازی

      اسفند 11, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از لطف و حضور شما
      💐💐

  2. صدیقه پناهنده

    اسفند 11, 1402

    درود .بسیار زیبا

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و احترام
      سپاسگزارم 💐💐

  3. مهرداد مانا

    اسفند 12, 1402

    سلام و فکر می کنم شما به تماشاچیان یک تخفیف و ارفاق داده اید ، زیرا به گمانم شاعر پیش از شعر مرده باشد . 🌸🌺🌷🌹

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و احترام
      قطعا درست می فرمایید
      شاعر پیش از شعر آخر مرده بود🌺🌸👌🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا