🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر تاریک

(ثبت: 2693) آبان 5, 1395 

جنگ که شد

ماشین

برای فرار

نبود

موشک

به خانه ی ما اصابت کرد

جنازه ها را

با ماشین جا به جا کردند.

مینا امینی

تیرماه سال 95