🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر شعر و آواز

(ثبت: 6032) اردیبهشت 31, 1397 

اصفهان شهر شعر و آواز است

شهر تاج است و شهر شهناز است

پل خواجو دمی چو بنشینی

تاج را در کنار _ خود بینی

او بخواند کنار رود آواز

شورو ماهورو سلمک و شهناز

نیست در قاب شهرمان رودی

مانده جایش ز خارو خس دودی

 

چه شود شهر اصفهان امسال

زند از برف ، طعنه بر توچال

 

تا که در کوچه ها بیاید باز

مرد پارو به دست خوش آواز

 

شود از شوق سینه ها لبریز

و بخوانیم شاد و شورانگیز

 

شهر من ، تا ابد بهاری باش

زنده رودم ، همیشه جاری باش

 

…………….

اصفهان . شاهنگیان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    خرداد 2, 1397

    درود جناب شاهنگیان 

    زیبا سروده اید

    احسنتم

  2. طارق خراسانی

    خرداد 2, 1397

    درود بر استاد شاهنگیان عزیز

    عالی ست 

    در پناه خدا

  3. فهیم بخشی

    خرداد 2, 1397

    احسنت

    انشاالله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا