🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپس

(ثبت: 217912) آبان 21, 1398 

. به نام خدا

چرا ، ای مردم ِ خوب و صَبورم
کنون اینسان عبوس و بی ترحّم

به روی مرد ِ همسایه چرا من
نمی بینم ، خدایا یک ، تبسّم

همه دلواپس ِ فردای خویشند
وَ یا نجواکنان ، غرق ِ تَوَهّـم

به لب ها نیست آواز ُ سرودی
بمیرد این سکوت ِ بی تَـرَنُّم

تو سرگردان ترین ِ ناخدایی
به دریای عمیق و پُـر تلاطُم

سراسیمه ، مُردَد ، پای در گِل
وَ یا بَد در خراب آبادِ خود گُم

به لب ها نیست آواز و سرودی
بمیرَد این سکوتِ بی تَـرَنُـم

منصور شاهنگیان
20 آبان ماه 98

 

 

 

 

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای منصور شاهنگیان
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا