🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فهیم بخشی
تاریخ تولد: 13410225
جنسیت: مرد
شهر: بیرجند
بیوگرافی:
آخرین اشعار فهیم بخشی

ما به پژمردن هر یاس ، بسی حساسیم

فهیم بخشی 12 مهر 1398

ما به پژمردن هر یاس ، بسی حساسیم

به خراشیدن احساس ، بسی حساسیم

خوانش: 287

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

پناه لحظه های بی قراری ام ، رفیق

فهیم بخشی 11 مهر 1398

پناه لحظه های بی قراری ام ، رفیق

بیا که روی موج بد بیاری ام ، رفیق

خوانش: 506

سپاس: 8

تعداد نظر: 11

هر جا زمین اسیر بلا شد دلم گرفت

فهیم بخشی 24 خرداد 1397

هر جا زمین اسیر بلا شد دلم گرفت

خون دلش  رواج و روا شد دلم گرفت

خوانش: 318

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

این خاک دامن گیر را گفتم رها سازم نشد

فهیم بخشی 30 اردیبهشت 1397

این خاک دامن گیر را گفتم رها سازم نشد

وین رشته ی زنجیر را گفتم رها سازم نشد

خوانش: 643

سپاس: 5

تعداد نظر: 12