🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر پشه ها

(ثبت: 263627) شهریور 16, 1402 

 

در شهر پشه ها
هوشیاران
از هراس خواب
پناه برده اند
به غربت باران
و خراش ناخن خورشیددر بیابان
در سیطره قدرت قورباغه ها
بر خیزش مارها و چرخش چشمان جغدها
نه بر زمین
شیری می غرد
نه عقابی تیز چشم
بر آسمان
بال می گستراند
نه در انزوای شیران
نه در کوچ هوشیاران
نه در زمین گیری عقابها
برمرگ پشه ها
روزی بر می آید
که سلطنت قورباغه ها برآشوبد
و جغد های بی بهانه
به مارهای فرصت طلب
چشمک اتحاد بر زنند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا