🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شور

(ثبت: 232929) آبان 7, 1399 

 

هر نوشته از
“نگاهت” شورآفرید
مستی عشق بیارد
صدها خاطره….

منوچهر فتیان پور(راد)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 7, 1399

    درودها
    کوتاه زیبائی بود . دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

  3. سمیه صباح

    آبان 9, 1399

    جناب فتیان پور گرامی قدر.
    با سلام و احترام

    بسیار زیبا است بزرگوار.

    دست مریزادها💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐
    🌹🌹🌹🌹🌹
    🙏🙏🙏🙏🙏

    • منوچهر فتیان پور

      آبان 12, 1399

      با سلام
      از بزرگواری و مهرپروری شما سپاسگزارم
      🌷سپاس از حضورتان🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا