🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق معماری کهن داریم

(ثبت: 240458) مرداد 20, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

ما که در شهر پیشرفته ی خود/
شوق معماری کهن داریم/
برج مان آسمانخراش که نیست/
چون گل و بلبل و چمن داریم/
و به آغوش گرم نور/
که جا هست(/جاه است) برای همه/
به سروش غزلواره انجمن داریم/
برج مان خوش نشینِ پنجره هاست. //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 21, 1400

    سلام
    سروده ای زیبا و متفاوت
    برقرار باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا