🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صاد(چشمه حیات)

(ثبت: 248769) تیر 4, 1401 

 

به اسم صاد رب
به نام آن صفحه گستر شط و رنج؛ خالق کوکب
روزی روزگاری نزدیک در دنیایی مخرب
در جنگ شرقی قدس المشرب
با پاگانیسم آلوده به الحاد لامذهب
صف جیش مدی منظم و مرتب
گویی صافات صفا فرزندان هاشم چو علی اسدالله و محرب
بر علیه ملاعین جیش الخصم، دشنه داران از پشت سر مضرب
چو گویی جمع موران و ماران و ملخان مست با عقلی مصلوب شده از ساز مطرب
جیش الخصم در جهت مغرب
جیش مدی به سمت مشرق مقرب
چشم راست جیش الخصم که بر میدان تازد
جیش مدی در جناح چپ قلعه سازد
چون چشم چپ جیش الخصم کور باشد
جیش مدی از جناح راست بر خصم سخت عقاب آید

ج آ ج
, ث ,

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 4, 1401

    سلام مولا علی حیدر کرار شما را پناه باد و امید که شاهد استیلای دین حق بر سراسر عالم و هدم مستکبران باشیم

    • Jath Faraan

      تیر 4, 1401

      سلام جناب آزاد،
      بلطف الله، انشاالله.

  2. Jath Faraan

    تیر 4, 1401

    ‏به اسم چشمه حیات پروردگار
    به نام آن بوجود آورنده رودخانه و زمین؛ پروردگار ستاره
    در زمانی نزدیک و در مکانی به نام دنیای رو به زوال
    در جنگ شرقی آیین قدس
    با بت پرستان آلوده شده به بی دینی و بی مذهبی
    ارتش شهر با نظم نظامی آرایش شده
    ‏لشکر فرزندان قبیله هاشم که همگی مانند علی شیر خدا و جنگ اور هستند چنان نظمی دارند که میگویی سوگند به صف بستگان که صفی باشکوه بسته اند
    بر علیه نفرین شده های ارتش دشمن،همان شمشیر دارنی که ضربه را از پشت سر با شمشیر تیز میزنند
    ‏لشکرشان مثل مخلوطی از موران و ملخان و ماران مستیه که با سازی از جنس جادو عقلشون افسون شده و ازشون گرفته شده،
    ارتش دشمن از غرب می اید،
    و ارتش از شهر به شرق نزدیک است،
    در زمان رو در رویی تمرکز چشم راست دشمن بر میدان نبرد خواهد بود و برای فتح میدان خواهد تاخت،
    در همان هنگام ارتش شهر
    ‏در جناح چپ متمرکز میشود و شاه در پناه قلعه قرار میگیرد و به مقاومت و میدان داری مشغول میشود،
    چون چشم چپ دشمن کور شده است،
    ارتش شهر بوسیله جناح راست از نقطه کور که نقطه ضعف دشمن است استفاده کرد و با تمام قوا به دشمن خواهد تاخت و قلعه را محاصره نجات خواهد داد و فاتح میدان خواهد شد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا