🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی Athtar Jafrna
تاریخ تولد: 1996/04/20
جنسیت: مرد
شهر: کرانه غربی خزر-نمک آبرود
بیوگرافی:

شاعر
شعر آ
(نظم بلند پایه کلاه دار)
...
19960420
آ=1
هخامنش=996
0=.
تک=420
آ هخامنش.تک
(بلند پایه کلاه دار کسی که دارای کردار و اندیشه نیک است.بی نظیر)
...
تخلص
ج آ ج
, ث ,
...
لا تحزن ان الله معنا
...
زرتشت
تز شتر
...
یار دست راست
...
محمد ال جواد کسمایی گیلانی موسوی صفوی

آخرین اشعار Athtar Jafrna

تیغ آ(شمشیر بلند پایه کلاه دار)

Athtar Jafrna 12 تیر 1401

 

به نام نگارنده نیستی و گیتی گفتار

خوانش: 129

سپاس: 0

خانه آتش زدن

Athtar Jafrna 07 تیر 1401

آهی کشیدیم و خانه ای سوخت

خوانش: 156

سپاس: 0

آ(بلند پایه کلاه دار)

Athtar Jafrna 06 تیر 1401

 

تو که باشی تن پوشم

خوانش: 174

سپاس: 0

تعداد نظر: 9

کیش شطرنج

Athtar Jafrna 05 تیر 1401

 

با سرباز ما در زاویه ای باشی

خوانش: 200

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

صاد(چشمه حیات)

Athtar Jafrna 04 تیر 1401

 

به اسم صاد رب

خوانش: 130

سپاس: 0

تعداد نظر: 3