🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه آتش زدن

(ثبت: 248834) تیر 7, 1401 

آهی کشیدیم و خانه ای سوخت
چشمی بستیم و ظالم صحنه ها دوخت
آه که نتوان شناخت دشمن از دوست
هی مشین چشم بدوز چشم سر بی سوست
چشم سر فدیه است وقتی ره بر اوست
راه او دیدن رویا و امکان آرزوست
جنگ آس آخر است سرباز اول گفتگوست
سرباز خنجر و آس جرح است به پوست
گر سر ببازد خنجری آناً آسی فروست

ج آ ج
, ث ,

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا