🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای کرونا

(ثبت: 229424) تیر 26, 1399 

 

چون صدای کرونا در همه عالم پیچید

« آسمان بار امانت نتوانست کشید »

همه از کاسبی خویش چو بیکار شدیم

روز و شب داخل این خانه گرفتار شدیم

چه بلایی است که این بار به ما رو کرده؟

مثل کفتار گذر بر سوی آهو کرده

به کدامین گنه خویش مجازات شدیم؟

عازم دهر و این دار مکافات شدیم

آه و افسوس که ویروس ز ووهان آمد

و بلا پشت بلا بر سر ایران آمد

بس که تحقیر نمودیم دو چشم خفاش

بهر کشتار بشر کرد به سو کنکاش!!!

« روزها فکر من این است و همه شب سخنم »

دست آلوده ی خود را نبرم بر دهنم

کاش روزی شود این درد به پایان برسد

و نسیمی ز خوشی باز به ایران برسد

باز در مجلس یاران همگی جمع شویم

عشق را مزه کنیم ٫ شاپرک و شمع شویم

حسن مرادیان ( نوا )

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 26, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    تیر 27, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌿

  3. محمد جواد

    اردیبهشت 8, 1400

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹

  4. محمد جواد

    اردیبهشت 8, 1400

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا