🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناوک نگاه

(ثبت: 230397) مرداد 22, 1399 

 

تاب دهی تو موی خود ، دل بکشی به سوی خود

سوسن و یاس و نسترن ، مست کنی ز بوی خود

شمع میان مجلسی ، رونق کار مفلسی

ماه من از کمین درآ ، نور بده ز روی خود

وه که چه ناز می روی در دل بی نوای من

خون شده قلب زار من ، رفت به جستجوی خود

من چو غزال تشنه ای عشق تو را طلب کنم

آب ز شرم موج زلف ، باز رود به جوی خود

عکس تو بین عاشقان ، دست به دست می شود

بس که میان عاشقان ، باز کنی تو موی خود

شهر به شهر می رود ، قصه ی ناوک نگاه

ساقی شهر ما دگر، می شکند سبوی خود

وصف تو بس زیاده شد ، مست ز بوی باده شد

عاشق بی دلی که او ، پای نهد به کوی خود

از چه ” نوا ” تو می دهی ، شرح نگاه دلبرت

راه نمی دهد تو را ، آن که به گفت و گوی خود

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. علی معصومی

    مرداد 22, 1399

    👏👏👏👏👏🌿
    بسیار زیباست

    • حسن مرادیان

      مرداد 23, 1399

      سلام و درود
      سپاس از حضورتان🌸

  2. حسن نبی

    مرداد 22, 1399

    درود و عرض ادب

    بسیار عالی است👌👌👌

    • حسن مرادیان

      مرداد 23, 1399

      سلام و درود🌸🌺
      شادکام باشید

  3. علی مزینانی عسکری

    مرداد 22, 1399

    سلام و عرض ادب
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹

  4. ضربی وخوش آهنگ ودلنشین

    • حسن مرادیان

      مرداد 23, 1399

      سپاس از توجه شما
      در پناه خدا🌺

  5. موسی ظهوری آرام

    مرداد 23, 1399

    سلام
    بسیار عالی👏👏👏

    • حسن مرادیان

      مرداد 23, 1399

      سلام و درود
      سپاس از حضورتان🌺🌸

  6. رسول رشیدی راد

    مرداد 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا