🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وفای کوفیان

(ثبت: 230805) شهریور 1, 1399 

 

کار خود را کرده انگار ، نامه های کوفیان

یک نفر در راه می آید برای کوفیان

کی به این مهمانی پر شور پس او می رسد

کر شده گوش فلک از حرفهای کوفیان

شیر سوی بیشه ی کفتارها پا می نهد

می نشیند تیرگی بر قلب های کوفیان

چشم ها در انتظار مردی از مردان حق

شاید او مرهم شود بر دردهای کوفیان

مردمی مهمان نواز و مردمی با ادعا !!

شهره ی عالم شده حتی وفای کوفیان !!

گر خدا او را رساند جان فدایش می کنیم

برق سیم و زر شده اما خدای کوفیان

” آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ”

گشته ورد هر زبان در کوچه های کوفیان

ما که هر جمعه برایش ندبه خوانی می کنیم

کاش تکراری نگردد کارهای کوفیان

ای ” نوا ” غافل مشو چشم دلت را باز کن

تا مبادا پا گذاری ، جای پای کوفیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 1, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 1, 1399

    شیر سوی بیشه ی کفتارها پا می نهد
    می نشیند تیرگی بر قلب های کوفیان

    🌹🌹🌹🌹 درود

  3. علی معصومی

    شهریور 1, 1399

    درود بر شما ارجمند
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
    ◇◇◇
    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا