🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدا آمد صدای آشنایی

(ثبت: 258910) اردیبهشت 10, 1402 
صدا آمد صدای آشنایی

 

صدا آمد صدای آشنایی
صدا از عمق قلب باوفایی

در این باغ پر از اندوه و گریه
گل زیبای لبخندم کجایی؟
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام بر عزیز جانم

    اگر خدا به من دختری عنایت کند بی هیچ شکی اسمش را لبخند خواهم گذاشت.

    دوبیتی خیلی زیبایی بود
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. اردیبهشت 10, 1402

    افرین افرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا