🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صفای حرم

(ثبت: 211484) تیر 16, 1398 

.
.
صفای حرم

شمس و قمر محوِ تجّلایِ تـو
در دلِ مـا عشـقِ توّلای تــو

گنبـدِ زیبـایِ تو رخشنـده تـر
طلعـتِ نورت شده تابنـده تـر

تربـتِ پاکَـت دلِ مـا را شَفـا
حُجتِ حق ، شمسُ شموسِ وفا

گشتـه تو را ضامـنِ آهو لقـب
سائِلتَـم ، نامِ تـو دارم بـه لـب

کـن کَرمـی زائـرِ شرمنـده را
گوشه یِ چشمـی بِنما بنـده را

من که همیشه نَمکت خورده ام
عـزّت خود از کَرمـَت بُـرده ام

شاهِ خراسان و تـو فَخـر عَجـم
درحرمَت دل شـده خالی زِ غـم

کاش منـم همچـو غَزالَـت بُـدم
شاهـدِ اَســرارِ کَمالـت شــُدم

آمده ام سُفـره یِ دِل وا کنـم
در حـَرمـت وِل وِلـه برپـا کنـم

رنجِ وصالت بکِشـم چـون بَسـی
نوبـتِ خود را ندهـم بـر کسـی

دستِ تُهی من چه مَتاعـت دَهـم
مرهـمِ اشکـم دلِ زَخمـت نَهــَم

کاش شـود مدفـَنِ تـو مَسکنـَم
صحـن و سرایـت بشـوَد مَدفنـم

گفتـه ی خود بوده که زوّارِ تـو
می بَـردَش بهـره زِ دیـدارِ تــو

وقـتِ اَجـل خـادمِ قابـل شـوم
تا که به دیـدارِ تـو نائـل شـوم

داد زَنـد شیعـه زِ بیـــداد هــا
زخـم به دل دارد و فریـاد هــا

غیــرِ تــو آقـا نبـــوَد داد رَس
پشت و پناهی و تـو فریـاد رَس

ای عَلوی مَنسَـب و اِی با صفـا
دردِ “حبیبت “، تو طبیبی رضا ع

شاعر : حبیب رضایی رازلیقی

پ ـ ن

پیشا پیش
میلاد با سعادت امام کریم حضرت علی ابن موسی الرضا ع را به همه ی دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم

 

 

 

نظرها 10 
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 16, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    میلاد امام رئوف بر شما هم مبارک🌷

    • سلام بر خواهر بزرگوار و فهیم
      حضورتان بسیار ارزشمند است
      درود بر شما🌺🌺🌺

  2. سلام و درود استاد ارجمند جناب رضائی گرانمهر

    دستمریزاد

    اجرتان با امام رئوف

    🌸🌸🌸💐🌸🌸🌸

    💐تقدیمی :

    بر امامی ،مهربانی ها ،سلام
    ضامنی آهو بشد ای خوش کلام
    🌸🌸🌸
    هر کجایی ،حقّ مطلب را، ادا
    بیت اهلی را کنی یاد، احترام

    ولی اله بایبوردی

    10 / 02 / 1398

    🌿🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌿

    • سلام بر استاد اندیشمند
      شاعر درنگار جناب بایبوردی عزیز

      حضورتان را دوست دارم مانند نان و نمک

      ممنونم که هستی
      درود هاااااا استاد🌺🌺🌺

  3. زانا کوردستانی

    تیر 17, 1398

    درود دوست گرامی

    شعر زیبای شما را خواندم
    لذت بردم بسیار

    احسنت
    آفرین
    دستمریزاد

    👏👏👏👏👏👏👏🌹🌷🌺🌸

    • سلام بر استاد فلاحی گرامی
      شرمنده میکنی
      محفل آراستی برادرم
      شاکرم از خداوند
      چون شمارا را دارم

      ممنونم🌺🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 17, 1398

    درود
    اجرتان با صاحب حرم🌹🌹🌹

    • سلام دوست خوبم
      بسیاراز حضور ثمین و با ارزش شما خرسند شدم

      درودهااااا 🌺🌺🌺

  5. مسیحا ناجی

    تیر 19, 1398

    چقدر حال خوبی داشت این شعر احسنت استاد

    • سلام برادر عزیز
      شاعر فهیم استاد مسیحا ناجی عزیز

      حضورتان مایه مسرت و مباهات است
      زنده باشی
      یا علی ع🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا