🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا؟

(ثبت: 235892) بهمن 12, 1399 

” چرا ؟ ”
.
عشقم از روی هوا بود؟ تو بگو/
.
کین جفا با من روا بود؟ تو بگو/
.
راهم از راهَت جدا بود؟ تو بگو/
.
اشتباهم در کجا بود؟ تو بگو/
.
بگو چرا؟//
.
سروش
حبیب رضائی رازلیقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 12, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 13, 1399

    سلام و درود و ارادت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا