🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ بر دل نشسته

(ثبت: 235316) دی 20, 1399 

” داغ بر دل نشسته ”
.
به دست خود به خاکِ سرد ، سپردمت برادرم
هنوز سیه پوش تو ام ، ببین چطور دربدرم
.
قرارمون چنین نبود ، که بیخبر سفر کنی
مگر دلت شکسته بود ، که پرکشیدی از برم
.
بگو که بوسه ها زدی؟ ، به دست و صورت پدر
سلام ویژه ی منو ، رسونده ای به مادرم؟
.
به ‌خواب من بیا شبی ، به کودکی سفر کنیم
که لحظه لحظه هاشو من ، دونه به دونه از برم
.
ببین که بعد رفتنت ، شدم اسیر لحظه ها
که پر شده به اسم تو ، نوشته های دفترم
.
……حبیب رضائی رازلیقی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ ـ ن
چهل روز گذشت اما هنوز باور نکرده ام
……………………………………..
خدمت دوستان عارضم پدر و مادر بنده در یک قبر سه طبقه آرمیده اند و در طبقه ی سوم برادرم دفن شد
.
ضمنا از دوستان و اساتید که در این عزا با حقیر همدردی کردند و با پیامهایشان موجب تسلی خاطر بودند بینهایت سپاسگزارم ان شاالله در شادیها جبران کنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    دی 20, 1399

    سلام و تقدیم احترام
    جناب حبیب رضائی رازلیقی، شاعر ارجمند و همراه گرانقدر
    تحمل سوگ فقدان مادر، پدر و برادر، صبری الهی را می طلبد
    ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید
    مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم.
    برای شما صبر و برای عزیزان در گذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم،
    امید که روحشان، آسوده از همه رنج‌های بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.
    🍃🌸🍃

    • سلام و درود
      خدمت شما بزرگوار
      از همدردی و پیام پر مهر شما و تسلی بخش شما کمال تشکر را دارم
      خداوند به شما سلامتی عنایت فرماید
      و جمیع رفتگان شمارا بیامرزد
      🌺🌺🌺

  2. درود بر شما
    از دل برآمده بود و بر دل نشست
    روحشون شاد
    و قرین رحمت الهی🌹

    • سلام و درود خدمت
      شما بزرگوار
      سپاس از همدردی و پیام تسلی بخش شما

      خداوند به شما سلامتی عنایت فرماید
      و اموات پاک شما را رحمت کند🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا