🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صندلی خالی

(ثبت: 2524) مهر 7, 1395 

سکانس آخر نمایشی تک نفره بودم

ساکت ولی لبریز از حرف

برای صندلی های خالی

برای اجسام بی روح

ولی نمیدانم که چرا صندلی ها بیشتر از تو مشتاق نمایشنامه ام شده اند

دروغ است که صندلی ها روح ندارند

دروغ است که بعد از رفتن حضار حضور صندلی ها یعنی نیشخند به حضور من

صندلی ها بیشتر از تو میدانند

صندلی ها بیشتر از تو حس دارند

تو با غرور کاذبت لحظه لحظه مرگ را زندگی میکنی

تو با حسادت بچه گانه ات نفس نفس خود را شکنجه میدهی

نمایش من برای صندلی های خالی جذابتر از حضور توست برای حضار بی روح

 

احسان اهورا

20 فروردین 95

#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):