🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های احسان ظاهری

بزرگترین تفاوت جشن اسپندارمذ با ولنتاین در اینست که…

در اسپندارمذ عاشقان بدون ریا عشقشان را به معشوق ابراز میکردند

خوانش: 345

سپاس: 0

– چطور با کودکان دستفروش برخورد کنیم؟

– چیزی نخرید!

خوانش: 492

سپاس: 1