🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مرد

(ثبت: 3818) فروردین 21, 1396 

روز مردِ
ولی
مردانگی افسانه شده
رستمِ قصه
اسیرِ
دیوِ مکاره شده

روز مردِ
ولی دنیا سرده
زندگی بدون شادی مرگه

روزتون مبارک آی مردای شهر
یادتون باشه که مردانگی حرمت داره

یادتون باشه
تو این شهر شلوغ
مارِ بیچاره
به بوی پونه
عادت داره

همه کوریم
و
عصا زیر بغل
عشقامون پر شده
از بوی دغل

غیرتی می شیم واسه یه تار مو
واسه بدحجابی های  روبرو

یادمون رفته که زن مقدسه
توی فکرمون …
خیانت هوسه

روزتون مبارک آی مردای شهر
شما که دور شدین از دوز و دغل

01 اردیبهشت 95
احسان ظاهری(اهورا)