🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ضیافت عشق

(ثبت: 268329) اسفند 22, 1402 
ضیافت عشق

بسم رب المنزًل القرآن
#رباعی – شماره ۱۰۷
ضیافت عشق

آمد رمضان و دوستان وعده دهید
بر آن که ز اژدهایی معده رهید

در بزم و ضیافتی که بر پا است به صبر
از عشق و محبت خدا بهره برید

غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
بیست و نهم فروردین یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
هفدهم رمضان ۱۴۴۳ ه.ق.

دفتر شعر شیدایی
۶۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا