🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طایفه ی شمشیر

(ثبت: 252540) آبان 7, 1401 

 

باز هم زندگی مرا به نبرد طلبید
جنگی که آغازگرش زندگی ست
مرا به نام سرنوشتم
به اسم سرگذشتم
صدا کنید
مرا با اجبار به نبرد
به تقابل می کشانند
من نام ضمنی قبیله ی جنگ
من اسم تلویحی طایفه ی شمشیرم
مرا به نام دیگرم
دلاور صدا کنید.

#سجاد_فرهمند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):