🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4073) اردیبهشت 26, 1396 

به نور خرابات شام حضرت رقیه (ع)

 

 

 

خدا
در سخت ترین
امتحان الهی ,
چشم نورانی ِ
رقیه (ع)
به سمت تشت ِ
ماه سرخ ,
در خرابۀ شام را
بَست !
 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 28, 1396

    درود بر شما

    زیباست

    مأجور باشید

  2. با عرض سلام و ادب

    سپاس از شما بابت حضور ارزشمندتان

    موفق باشید

    با احترام

    اجرتان با پروردگار اقدس