🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4157) خرداد 9, 1396 

بنام خدا

 

 

به حضرت سیدالشهدا (ع)

 

 

سالها
یاد ترا ,
با غم
می شناختم
اما
ای حسین (ع) ,
شوق شهید
یعنی :
ظهر عاشورا !

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):