🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4317) خرداد 31, 1396 

بنام خدا

 

برای حضرت زینب (ع)

 

 

در خرابۀ شام
فریاد بزن :
نه سیاهی ِ خرابه
نه خون سرخ ,
کیمیای عشق ِ
توحید را
از اسرای شام نخواهد گرفت

 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :