🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلب عشق

(ثبت: 243239) آذر 11, 1400 

 

نه نشان ز ما گرفتی نه خبر ز ما ستاندی
که مریض و دردمندم به تو عاشق جفا را

خلعتی به ما ندادی ز دو چشم دلفریبت
که مگر روا نباشد صله دادن گدا را

نه زبان به وعده دادی و سری تکان ندادی
که چنین به ما شکستی همه عهد و آشکارا

تو چگونه عاشق هستی تو چطور مست مستی
که چنین به دلنشینی که خوش آیدش خدا را

نظری به مافکندی دل مازجابکندی
نه توان ندیدنت را که حذر کنم حیا را

تو خودت هنوز ندانی که حریف چند چندی
گه کشی ز درد دوری گه فدای آشنا را

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 11, 1400

    . درودهایم نثار تو باد 🌸
    . استاد گرانمهر سروده فوق زیبایت چنان مرا در جذبه خود
    . غرق کرد که دقایق طولانی در اندیشه ای . . . در یک
    . حالت بی خودی . . همه لذت و تمجید و تحسین
    . از شاعری خوش ذوق 🌸🌸
    . تا همیشه در انتظار اشعارت هستم
    . و ای کاش که نظرات ارزشمند خود را از
    . همکاران ادبی دریغ نکنید . متشکرم 🌸🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 11, 1400

    سلام و درود
    خوش آمدید 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا