🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طناب قصیده

(ثبت: 4440) تیر 17, 1396 
طناب قصیده

‍ ‍ ازوقتی که رفته ای
شعرم تب کرده است
هذیان می گوید
حال بدش استمراریست
ماضی بهبودیش بعید است
به آینده اش امیدی نیست
قافیه راگم
وردیف
از دستش دررفته است
گاهی فعلش حرام میشود
میخواهد
برای سرقت نگاهت
ازدیوار دلت بالا برود
حرف حساب ندارد
صفتش دیوانه است
فوبیایی شده 
از قلم هم میترسد
گویا قصدخودکشی دارد
طناب بلند قصیده را
ازدم دستش بردارید

زهرانادری

96/2/2        
                           

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):