🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(13)

(ثبت: 6751) مهر 6, 1397 

یاصاحب الامروالعصروالزمان(عج) ادرکنی

 

ما پا به رکاب مانده ایم آقا جان

با حال خراب مانده ایم آقاجان

خورشیدی ودرحجاب وماغرق سؤال

مشتاق جواب مانده ایم آقا جان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):